Job expirat
- Activitati de secretariat (scrisori, adrese, intocmire de rapoarte solicitate de manager, comunicare parteneri, protocol, administrativ)
- Cunostinte operare PC (Word, Excel - calcul tabelar ordinar)
- Limba engleza - nivel mediu scris si vorbit
- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare
- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor
- Persoana atenta la detalii
- Permis de conducere categoria B
- Pachet salarial motivant, in functie de performante;
- Posibilitate de dezvoltare a carierei;
Candidatii interesati vor posta CV-ul pe platforma noastra: www.startjobs.ro pentru Video Interviu.
Candidatii selectati primesc invitatie telefonic si pe email pentru Video Interviu.
Compania Vision Startjobs ofera servicii de recrutare si plasare a fortei de munca in tara si strainatate, cu experienta profesionala in domeniile recrutare, resurse umane si marketing online. Privind din perspectiva si nevoile angajatorului cat si ale angajatului am creat platforma de recrutare www.startjobs.ro, care este legatura virtuala dintre ei, oferindu-le posibilitatea sa ajunga fata in fata indiferent de distanta, salvand timp si bani cu ajutorul Video interviurilor live, Video conferintelor sau Video cursurilor online. Pentru mai multe detalii vizitati: www.startjobs.ro