Project Manager - Antreprenoriat general

Plana Innova SRL

27-09-2016 | EXPIRA LA 29-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Candidatul ideal

Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul managementului de proiect sau in conducerea de proiecte de constructii civile si industriale.
Studii superioare tehnice (facultatea de constructii).
Experienta in executie de santier constructii civile si industriale.
Limbi straine (nivel): obligatoriu - engleza - nivel avansat, limba germana - avantaj.
Carnet de conducere categoria B.
Cunostinte PC: Autocad, MS Project si cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Foarte bune abilitati de comunicare.


CERINTE

Descrierea jobului

- asigura initierea proiectului (stabilirea obiectivelor, intocmirea specificatiilor);
- dezvolta planul de proiect (identifica sarcinile, planifica activitatile, identifica activitatile critice, evaluează necesarul de resurse (materiale, financiare şi umane) pentru derularea proiectului;
- elaboreaza, la inceputul proiectului, si actualizeaza, pe parcursul acestuia, planul de risc finaciar al proiectului;
- organizeaza echipa de proiect si repartizeaza sarcinile membrilor acesteia, identifica si analizeaza riscurile, stabileste metodele de control;
- optimizeaza solutia tehnica propusa in proiect;
- urmareste (monitorizeaza) derularea proiectului in concordanta cu planul intocmit, cu accent pe calitatea produselor livrate, incadrarea in termene si in bugetul de proiect alocat si urmareste sarcinile contractuale pe timpul derularii proiectului;
- se deplaseaza periodic pe santier pentru sedinte si pentru evaluarea stadiilor de executie precum si pentru problemele care pot aparea;
- raporteaza directorului de departament orice tendinta de deviatie de la planul de proiect (buget, calendar, calitate), mentionand cauzele si propunand masuri de rezolvare;
- intocmeste documentele finale de receptie, impuse prin metodologia de management de proiect si prin contract, pe faze si pe proiect, si sustine predarea produselor si serviciilor la clienti;
- urmareste, pe parcursul proiectului, indeplinirea cerintelor sistemului de asigurare a calitatii;
- intocmeste materialul pentru sedinţa finala de analiza a eficientei proiectului (indicatori specifici, puncte tari, vulnerabilitati constatate, experienta dobandita, elemente de noutate);
- coordoneaza echipele de executie (inclusiv ale subcontractrorilor);
- colaboreaza cu departamentele/companiile implicate in proiect;
- mentine relatia cu beneficiarul pe durata proiectului;
- arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect;
- raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte;
- raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiar;
- raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces;
- executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei;


BENEFICII OFERITE

Se discuta la interviu.


DESCRIEREA FIRMEI

plana-innova
oferă antreprenoriat general în construcţii civile şi industriale. De la înfiinţarea sa în Essen/Germania şi până în prezent a parcurs un drum de peste 50 de ani. Prin experienţa acumulată şi datorită parteneriatelor de durată a reuşit să-si clădeasca un renume de succes în domeniul construcţiilor civile şi industriale.
De la începutul anului 2006, plana-innova este prezentă şi pe piaţa din România prin sediul deschis la Bucureşti şi îşi continuă activitatea cu mare succes prin proiecte desfăşurate în toată ţara şi în străinătate precum Germania, Olanda, Suedia etc.