English & Spanish - Sibiu

Computer Generated Solutions ROMANIA

18-10-2014 | EXPIRA LA 18-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Resolves customer questions, complaints and requests via telephone.
- Respond promptly to customer inquiries
- Handle and resolve customer complaints
- Perform customer verifications
- Manage customers' accounts
- Offers customer support using different software applications.
- Record details of actions taken


CERINTE

- Proficiency in English and medium Spanish
- Available to work in the afternoon and night schedule
- Very good computer literacy
- Able to meet results as requested by management and prove to be a client oriented person.
- Attention to detail and accuracy
- Problem analysis and problem-solving
- Experience in related fields Customer Care, but not mandatory.


BENEFICII OFERITE

- CGS offers training sessions for each new member of the team
- Attractive salary package
- Competitive environment and young team


DESCRIEREA FIRMEI

Fondată în New York, SUA, în 1984, CGS Inc deserveste clienti din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa; proiectele companiei implica branduri din Top Forbes 500, precum si cele mai mari firme din IT&C, banking, asigurari etc. ce activeaza pe piata din Romania.

In Romania, CGS acoperă întreaga gamă de servicii asociate activităţii de suport center: Help Desk, Suport Tehnic, Externalizarea procesului operaţional (BPO), Achiziţia clienţilor noi, Customer Care, Fidelizarea & Retenţia clienţilor .
CGS ofera o serie de soluţii de front şi back-office în 18 de limbi străine, cu aproape 3.000 angajaţi în locaţiile sale din Bucureşti, Brasov si Sibiu.

Pentru mai multe detalii, viziteaza http://www.cgscontactcenter.com/