Specialist HR Admin & Payroll

Marquardt Schaltsysteme SCS SIBIU

30-09-2016 | EXPIRA LA 30-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor;
• Intocmirea documentelor necesare modificarilor organizationale;
• Intocmirea si transmiterea REVISAL;
• Mentinerea si actualizarea bazei de date cu angajatii;
• Gestiunea pontajelor pentru departamentele alocate;
• Gestiunea activitatii de Payroll (sisteme de bonusare, prime, ore suplimentare);
• Tinerea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale;
• Intocmirea rapoartelor privind activitatea de Admin. & Payroll.


CERINTE

• Studii superioare in domeniul economic;
• Experienta relevanta in activitatea de administrare personal si salarizare intr-o firma de productie;
• Cunostinte foarte bune privind legislatia muncii;
• Cunoasterea la nivel avansat a pachetului MS Office (Excel, PowerPoint);
• Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;
• Responsabilitate;
• Atitudine proactiva;
• Spirit de echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

Marquardt Schaltsysteme SCS Sibiu - fondata in 1925 in Germania s-a dezvoltat intr-un concern international producator de componente in domeniul automotiv.Firma Marquardt Schaltsysteme va investi in acest an cca.6 milioane de Euro pentru transferul unei parti a productiei pe piata romaneasca si pentru extinderea capacitatii fabricii din Sibiu.Anul trecut, investitiile companiei au totalizat peste 15 milioane de Euro.Firma a cumparat un teren cu o suprafata de cca. 53.000 de metri patrati, unde a dezvoltat prima etapa a unei unitati de productie de sisteme electromecanice si electrice,repere destinate exclusiv exportului,pentru companiile Audi, BMW, Daimler Chrysler, Volkswagen si Porsche.Marquardt Schaltsysteme are unitati de productie in Germania, Franta, Elvetia, SUA, Tunisia, China si India.